kriser, kvinnor och böcker

Hej hej det var ett tag sen! Vad gör jag då, om jag inte bloggar? Ni vet redan att svaret kommer vara: Ingenting. Eller okej, inte riiiktigt ingenting. Vi hade ju till exempel en sista dag i huvudstaden! Då gick vi på strindberg-muséet, till exempel. Jag och Syster gick runt alla utställningar (till exempel i hans faktiska lägenhet!) och jag relaterade väldigt mycket till honom, därav rubriken. Det är ju båda våra liv sammanfattat! Vi kommenterade alla hans sjuka åsikter och kom fram till att han är wonderwall-typen av människa (ni vet en sån som spelar wonderwall på fester) och var almänt snarky och härliga. Efter muséet åt vi lunch på ett fancy hamburgerplace som var jättebra faktiskt, och sen åkte vi hem basically. Det var en jättemysig tågresa där jag bara lyssnade på podd och chillade.
 
Igår skrev jag med Anna N! Och ja...skrev faktiskt på riktigt! Flera ord! It's been forever. Jag skrev om bilar och allt möjligt annat, och är taggad på nytt skriv for sure. Det var typ det som hände igår, för annars låg jag mest i min säng och hade ett bra life. Det har jag gjort idag också, så jag mår helt enkelt väldigt bra. (när jag skrev det kom jag på att jag inte hade tagit min medicin, rimligt värre...) och snart kommer Ellinor! Livet, hörrni, det är inte fy skam. Det kan man inte säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0