avsnitt 17

Avsnitt 17

Men hej! Har jag kommit rätt? Jag skulle till de små ansiktslösa läsarna. Oh, bra. I am Tora skrivaren. Jag är en hp laser, tror jag. Äsch!

Nu har jag hört att folk hade problem med Mischas avsnitt; jag är ?Tokan, Tora är jag. Kan ni förstå detta simpla? Jaja, idag har vi köpt gran som doftar jul. Jag ska dränka in den i glitter tror jag. Det skulle vara trevligt. På onsdag ska vi klä den, I believe. Men sen har jag inte gjort någonting annat idag. Jag har typ julat mig och så. Men det är kallt här i Vermland och kallt somfan är det! Och ingen snö. Men snö vill jag ändå inte ha för det är blött och kallt! Det är det udda med mig. Men hey jag är den uddiga uddkantande uddaren. Nä äsch! Nu så ska jag snart dikta, men guuuuuudddd vad törstig jag är. Goddness! Haha, bra stavat. Nu chattas det med Vanja på msn, hon är rolig att chatta med, inte som x Saga som bara smilar och skickar bilder och sånt jobbigt. Jobbigt är det! Jag och vanja snackar om hur oerhört konstigt det är att världen inte har gått under än. Haha, kul! Nu ska jag skriva en sånn där ?modern? juldikt.

Hon står
I snöslask
Och väntar
På någon
Som aldrig
Har kommit
I juletid
En stjärnklar natt
Och hon väntar
Bella notte
För dig va
Tänkter hon
För hon gråter
Tårar i snön
Och hon vill inte
Inte se på granar
Eller paket
För hon väntar
Och hon lider
Så som man inte ska
I juletid
För hon väntar..
På julstämning

Oj, den blev inte som jag tänkte.
Kramar Tora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0