avsnitt 2

Avsnitt 2

Nu jävlar är det jul, och jag minns nu hur det var att skriva julkalender. Det var ju fett najs! Så idag va det kulturen som gälde, med Sammi, Jenica och Tony. Tony var odräglig som vanligt, men jaja. Vi lyssnade på vassa trumpettoner och åt kola och brända mandlar som suger och sånt kul. Sedan så ska jag, nog, sova. Eller bara existera, det lät också helt tänkvärt. Ska plannera festen den 14:e, ni minns la min födelsedag den 12:e? Ska bli riktigt kul och trevligt, men Anna och Saga..blärk. De har blivit ännu mer bimbo sedan sist, vet ni. Bitches, bitches, bitches. Hata dem! Nu ska jag gå och lyssna lite på within temptasion som är the bestest evah. Lucia ringde och undrade om jag skulle hänga med på stan imorgon med henne, Vanja och Sofia. Ska bli rätt kul, kul med Vanja utan Amanda. Händer ju inte spec ofta, liksom. Ska köpa julklappar som jag kan skicka till Skåne och även till far. Kanske till Mischa och Sammi, för sen ska jag säkert shoppa med dem också. Eftersom Lucia är med blir det säkert dyrt fika också. Lät ju trevligt. Nu ska jag gå och spela guitar hero med pappa.

Trumpetarens toner högt up i sopran
Små sega kolor och cool marsipan
Formad som grisar med äpple i munn
Änglar i fönster, titta en stund
Men inte köpa det är inte bra
Förutom sylt och lite nyttig choklad
Men det är värt alla nackdelar och all jävla depresion
För det bästa som finns är en kul tradition.

god kväll, ses imorgon!
kramar Tora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0