avsnitt 20

Avsnitt 20

Idag så har vi upptäkt en sak; Sofia är förkyld. Vår gitarrist och en av våra solister borta. What to do? Kris hos oss! Men jaja, idag har vi inte gjort så mycket i världen. Jag har varit i datasalen hela tiden, på svenskan också. För vi hade håltimme då. Trevligt. Jag är liksom..psykatt trött. Men har knappt gjort något, snackat med Natta i tusen årtionden. Hon berättade om sina hästar som inte är intressante. Men vadådå. Oj, intressana menar jag. Nej, intressanta heter det! Gaaa. Vet ni? Vi slutar imorgon. Då ska vi singa, eller inte, inte vet vi. Vi får se, tänk om jag tvingas ta Sofias solo, hjälp! Det skulle ju inte jag ha att göra med. Va? Vad skrev jag? Det minns jag inte..hmm. Vad är det med mig idag egentligen+ Jag är alldeles för trött för detta egentligen. Haha, gäsp. Jag typ sover. Jag drömmer just nu om lussekatter. Stora lussekatter med russin i och julmust i små flaskor. Detta drömmer jag om. För jag har sockersug.
nu kommer här en högst trevlig jullimerik.

Lilla Tora har varit i Arvika
Och hon har köpt en gran på Ika
Hon har haft det nästan för kul
När hon med sin far ska fira jul
Blir det knappt mera än julafika.

Haha, ska vandra.
Kramar Tora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0