avsnitt 21

Avsnitt 21

Julen har en mörk sida; kyla. Jag är så kall, har cycklat hem från skolan i minusgrader. Vi har haft avslutning, Sofia var frisk. Puh! Det gick helt ok. Lite flum för Sammi kom i otakt en gång men jaja. Idag så ska jag bara ligga i sängen och kolla på film. Disney eller något sådant mysigt. Naav, mysiga små saker är det. Har förberätt tomtar och sånt, ska pynta ikväll. Imorgon ska vi bara mysa och sjunga julsånger och sånt, hahaha. Kanske ringa till någon, har funderat på att ringa och kolla om Annie skåningen är hemma. Men jag orkar inte, för jag är så kall. Orkar inte ens koka choklad. Nej, jag orkar inte ett skit idag. För jag har skolavslutningsepedemi. Usch! Men ey, det är jullov. Detta blir ett kort avsnitt. Men ska avsluta med en mycket dålig rocklåt om julen hade jag plannerat, kom på det i skolan förstår ni.

There is a dark side of Christmas
Something you never think of.
The coldness
I´m freezing to death.
But no one cares
No, no one.
Because it´s Christmas
And everyone should be happy.
No one thinks of me
Why would they?
O, well.
I won´t think of them.
The darkest side of Christmas
Is the rich people.

Så, det blev lite coolt.
Kramar Tora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0