avsnitt 23

Avsmitt 23

Oj, skrev avsnitt 21 först. 23 menar jag ju. Men det är ju inte så mysko för vi har just spelat 21. Jag fick inge kul, en deodorant och annat smått värdelöst. Pointless! Men kul har jag haft och nu sitter Hanna och tecknar manga i min säng medans Pammela går igenom mina köp-skivor från typ ages ago samtidigt som hon letar choklad i mina godisgömmor. Hon hittar ingen. Gissa varför. Jo för jag har ätit upp all choklad. Innan åt vi skinkmackor fast Pammela fick skinka och potatis för hon är glutenintolerant. Nu kände jag mig en aning cool som kunde det långa ordet, det lärde jag mig uttala när jag var 9 år och 7 månader och 18 dagar. Och 15 dagar. Nä nu jokar jag med er, ingen aning faktiskt. Nu så fick jag sms från Sammi där hon frågade om vi skulle ha morgonfirande imorgon. Ni vet när vi sitter och pratar högtidligt och fånar oss med levande ljus och sånt. Sammi kräver att vi ska ha rökelse men fatta vad det stinker alltså. Undrar om raderna är kortare på denna dagen, och igår. För jag är redan uppe i 11 rader text. Nu tolv. Skumt. It´s a mystery, I am so searching for the clue. Haha, det är en Toja-låt som det lyser flum around. Vet ni? Vi kör dikten nu, ingen idé att dra ut på det.

What?
What is the matter angels?
Why are you singing
I don´t understand.
My wife has betrayed me
Her child isn´t mine.
So I really can´t get why
You are telling me to pray?
What is there worth praying for
Without Mary and her love
What is left for a prayer like Josef?
What am I supposed to do mary
When you betrayed me for someone else?
Whatever if it´s god
It´s not me.
And it matters, angels.

Hmm rätt ok dikt idag. Pammela gillar den.
Kramar Tora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0