avsnitt 6

Avsnitt 6

Avsnitt 6 är ett tråkigt avsnitt, by Tora. Det inleds med..äsch, det är ju redan inlett. Hey det kunde jag nog inte stava. Jaja. Idag har jag haft det psykat roligt med Mischa, vi kollade på film och skrev listor. Sånna där barnsliga listor om killar och sånt flum, som man gjorde förr i världen. Nostalgi is the shit! Well sen har jag inte gjort så mycket förutom att leva, det är rätt kul det. Torsdagar är annars tröttande och tråkiga för Tora, men lång svensklektion har vi ju. Skriver en novell, Sammi berättar om sin hela tiden och den är så fantastisk. Min fot har somnat. Det är dumelidumt. Jag läser sång till en fjäril, en underbar och vacker bok, kall och varm och underbar är den. Tänk att uppleva sådana otrevliga saker. Usch. Jaja, var det inte jul jag skulle nämna. Jul finns. Visste ni det? Jaja, nu ska jag skriva något annat om julen. Julen och vintern är coolt. Cooolt. Hey, ska skriva en christmas song ist för en dikt. En nästan hiphopsång.

Ey this is christmas
Christmas is cool.
Christmas is Christmas
And that´s cool.
O well, o well
Christmas is made to be cool.
O well, o well
The word cool is made for Christmas.
But hey, hey Christmas
Do you like being cool?
But hey, hey chrstmas
Is cool the word for you?
Next year it´s Christmas again
And again it´s so damn cool.

Hehe, jag är tired.
Kramar Tora

Kommentarer
Postat av: sariis

Cool!!

2007-12-17 @ 17:17:44
URL: http://foxhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0