bäva för diktatorn!

Jag ska bli diktator över sverige. Då ska jag hitta på världens strategi. Nämligen. Jag sak skriva världens största lagbok som inte får avslöjas i media. Den måste ju alla läsa, även revoltanter. För om de inte kan lagarna kan de nog bli häktade innan de gör uppror. På det sättet måste de läsa den och det tar lååång tid och då hinner de inte göra uppror.

Hahaha, det ska jag göra. Sktiroligt ska det blibibli. Att bli diktator är ju aldrig fel.
Btw hade vi rosa-maraton igår. Alla 12 avsnitt och filmen också. Hiaha. Det var jättetråkigt och jättekul. Haha. Tänkte på en hel del saker. Undrar om författarna tror att ungdomar är så killfixerade. as if. Som om. Så är det ju inte. Liksom, vadå då. Pathetic. O well..jag måste sluta nu. Nej, men det låter så bra som om man hade något att göra.
/Emma den diktatoriska dimmiga dinosaurien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0