drömmar av vingesus

Har varit på bjebburskolan och gjort julgodis. vi gjorde psykade saker som jorkladgodis(chokladd och jordnötssmör), russinkakor(russin och marsipan doppat i choklad), marskakor(pepparkaka i marsipan), snögubbe, jordnötskringla som nog inte blev nöt, grilchoklad(grillchips i choklad), knäck(gluten i, stackars kusiner till jul), kola och brända pepparkakor. :D trevligt!

På bjebburskolan var det rätt ok också, ärligt honestly talat. men jag insåg fort att jag aldrig kommer upp i eliten, då var det inte så kul längre. jag hatar elendet! jag måste alltid vara först och coolast och i eliten. för annars hatar jag det. sånn är jag, liksom. Det var ju så 4b bildades indirekt; jag ville upp till Niklas elitnivå. för jag är så dum och har sånn ångest. jag skulle dött om jag förlorade idol i örebro. men ja, jag gjorde inte det :-o nu ska jag snart badibada, tevligt!
/Emma den marsipanskapande marsmallowmjuka marsmänniskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0