"du ska knytade runt gummibandet"

Nej..jag är inte hemma nu. Jag har håltimme. Om vi inte hade vikarie på fysiken hade jag slutat nu. Fan dumma sak! Nu ska jag skriva om gårdagens strapatser och om Henrik min nya kompis!

Jo, Henrik alltså. Han är..obeskrivligt knäpp. Vi satt i bildsalen oh pysslade då Henrik bestlutar sig för att lära mig knyta. Han bestämde sig för inlärning genom repetision. "du ska knyta det runt gummibandet" gaa! jobbigt! Men han var jätterolig och vi satt och skämtade jättemycket om allt. ett citat från i lördags måste in.
Tjej: Henrik, var är Christina?
Henrik: Hon gömmer sig för dig, hon är i garderoben.
Tjej:*rycker i dörren*
Tjej: har ni låst in henne?(chockad!)
Henrik: men hon sa ju att vi skulle låsa, så att inte du skulle komma in
*Christina kommer in genom dörren*
Haha han är så bra! "jo, jag läste psykologilära om inlärning genom repetision. men jag glömde läsa klart kapitlet, så jag vet inte när jag ska sluta."

Annat trevligt på bjebburskolan var skönsång, en tjej sjöng färger i en vind, ni vet från pockahontas. ga! den låten är så underbar! sedan sjöng vi såklart och så höll vi på och bjebbade. nej nu ska jag nog inte skriva mera blogg. Förutom att hälsa till Monika II som nu hittat till bloggen!
/Emma den naturliga nålstickande noshörningen.
p.s. glömde ju berätta om abc-morden, mitt Toras och Agnes progekt. vi hittar på dödsorsaker till alla i klassen. kuli! till exempel lasermina, wii(i spelet..) och sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0