homo sapiens sapiens-den som vet.

Fan heller..
nu tänkte jag dra en annan av mina djupa filosofier. mämligen "människor suger!". Det är ju rätt enkelt. En sak som äckeläcklar mig är snacket i en djurförsökstråd på tsrfc förra sommaren. jag skrev om människovärde, och de jävlarna ansåg att människor var mera värda än djur. "en rotta eller dina släktingar?" kom ofta upp, och jag är äcklad av det. som om världen handlade om just oss då eller.

Anyhow. jag tycker att människor borde vara utrotade. "är du emot dig?" "vill du att du och dina vänner ska dö?" var ord som kom upp när jag sa så. å men gud. jag blir bara så trött på dem alla, som inte kan tänka objektivt. Människor är dumma i huvudet. jag har sagt det nu right? om ett par år är världen crashad av oss. och vad ska vi göra åt det då? finns inget att göra. sorry to tell. nu ska jag ge er människors instinktslagar:
1. du ska alltid veta precis allt.
2. du ska alltid ha precis allt.
3. du ska alltid ha mer än din nästa.
4. du ska alltid ge sken av att veta/ha mera.
5. du är övertygad om att världen alltid kan vara bättre; varmare, kallare med mera.
6. djur ska inte tro något, hey vi är ju människor.
7. för att uppnå lagarna ska du inte göra ett skit.

owell, nu måste jag sluta blogga; ingen fattar ändå vad jag säger.
/Emma the humorous human-hating human.(människa är världens skällsord, remember!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0