jättemycket kärlek o.o

Igår var Anna och Agnes med föreldrar här. Först flummade vi, citat:
Anna: någon skickade en vibb till mig, vem var det? Var det jag? Nä, det kan det ju inte varit!
det, det var kul. sen kollade vi lite på because I said so, åt kyckling med chips på(ehh..) och urgod sås och spelade lite wii. Sen tillbringades resten av eveningen med de vuxna, samtalsämnen var jordvärme, amerikaner, skolungomars bristande lärdom, språk och musik. Pappa var konstigare än vanligt och man blev heltrött. Men kul var det.
Någon: det finns inga dumma frågor..
Emma: bara dumma personer.
O well, that is fun. Anyhow så sa Christina något smart, men har glömt vad det var. Just det!
"De goda klarar sig utan de onda, de onda behöver de goda att äta på."
Det var äckligt smart sagt, tyckte jag. Jag blev lite ställd. Sen så sa vi nog inte mycket important.

Idag är det lusseluckan, gaaa vad kul. oj, trodde jag skulle hata det, men ser fram emot det. sen titta på lucia i kyrkan, helt ok ska det bli. lite sovning liksom. o well, c u guys!
/Emma den smarriga smartisätande sirapsmackan.
p.s. glömde berätta om min dröm, drömde att jag var på kontoret på 121212 och att pappa kokade omelett som försvann ned i diskhon och diskades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0