thank god it´s friday!

O my gosh, vilken idolfinal alltså. Vilka satans röstpipor! Och vilka satans blondiner och vilka satans jurymedlämmar utan stavning och vilken satans glob. Heey, vilken satans idolfinal! Detta var halvt dedicerat till min Satan som ingen gillar utom jag och som alla stör sig på. Men nä Emma, förfan, nu är det fredag och jag ska inte snöa in på saker som jag inte ens borde ha i headet. Men jag är ju ett hopelosthead såå. Men iaf, ingen resumé, blir liksom inte riktigt så lätt när det ägde. Så vem vinner? Jo, det gör skåne och lund! nu så här i slutet väcktes min kampanda och nu jävlar ska ni få se! but nu ska jag skriva några citat både från idol och sing along som kollades på till pizzan, n igen, fy.

"Men fyran ska bort. för ettan, tvåan och trean är inte sist, det är fyran!"
"Jag kan inte tänka, för jag står och kollar på den lille mannen däruppe"
"Vilken stämning, det glöder! jag har faktiskt grillat en marsmallow!"
speaking of the marsmallow så fick vi det igår, och didag fick vi chokladfondýgrejer! så det var därför blockchokladen poppade upp! Nä nu ska jag tråka lite mra, ta en bloground och så ska jag tråka sen.
/Emma den fredagsbabblande framåtseende framtidstänkerskan.

monday you can hold your head
tuesday wednesdag stay in bed
o thersday watch the walls instead
it´s friday, I´m in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0