visualisera världen är ett svårt uppdrag

Har någon tänkt på hur seende är? De måste ha bilder för att förklara sig, de måste få allt på tavlan för att höra och de måste givetvis rita bilder i sin mattebok. De förstår inte ord. Då de förklarar visar de med händerna, tar tag i mina händer och visar gör dem. De är relativt korkade. Och så rädda de är för blindhet, så rädda så. Vet ni vad jag kom på? att det bildas massor av synceller i ens ögon och om man har bindel så samlas dom upp, sen när bindeln tas bort flyger de ut och exploderar i ett enda synintryck. Coolt är det. Jag ska gå nu tror jag, och sova. Nej! det ska jag inte.Men hejdå.
/Emma den tänkande torterande tindraren.

Kommentarer
Postat av: H

Visst är vi konstiga. Kan nästan säga att det är vi som är syn-skadade :-)

2007-12-07 @ 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0