då smaken av mate ännu dröjde kvar

Vet ni vad mate är? Ni vill inte veta, believe me! Det är ett argentinskt te, som smakar bäskt och äckligt! Jag smakade nämligen på det på spanskan. Sen var det mat. I matkön:
Gustav och eh, kanske Caroline, kanske..jo vi säger det!
G: Släpp mig.*de håller hand*
C: Jag måste hålla någon i handen!
G: Håll Julia i handen!
C: en kille!
G: håll Balder i handen då.
C: Han går inte i min klass!
G: nähä..(*nähä, no me digas!*)
Jag började skratta åt det hela, och G säger: ja du har visst roligt du, Emma. Gustav är underbar och jobbig, åå, han är ju.. bäst på att vara Gustav! Fattar ni? Anyway, vi var själva på sånggruppen idag igen och jag sjöng rätt ok, vi sjöng julsånger som jag rockade på totalt. Eller också inte. Well well. Snart 500, undrar om det är kul? Rykte säger att vi på balkongen är tvungna att gapa i en kamera och kanske(hoppas) bli uppsläpade! Äsch, c u guys. Hey, ni kommenterar not längre! Buhu!
/Ema den matehatande marabouälskande marsipangriskultingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0