det är så synd att du är så söt

Musik äger. Så gör även at blogga.

Det är november idag, yey! Jag ska fira det med att spy, eller snora ihjäl mig. Jag har en hel jävla fontän i min näsa. Ehhh, det är ju trevligt..typ. Apologise spelas, jag blir kall av den. Kan ni bli kalla av saker? Som låtar och dikte och sånt? Jag fryser av det, usch, buhuhemsk. Men låten är ju inte dålig o.o någon skrev på msn. Lukas skäller. Undrar på vad? Ingenting säkert. Saris skriver sin blogg, hon skriver min lista. Det gillar vi. Igår chattade jag med Tilda om filmer och sånt mojigt, och böcker också. Längtar tills får läsa 4:an av jeansen. Förresten, vem är Katarina Faseti? Både jag och far känner igen henne men vi kan inte setta fingret på vad detär för mojs hon skrivit. Något sånt där förritidenbjebb är det, och jag har läst dem. Hjälp mig!Discovery låten är snuskig och bra och den fastnar i huvudet. Det gör "när gryningen kommer" också, om ni undrar vad det är, så får ni fråga hahahahahaha. Den tredje låten till idol?!?!? Vad ska den vara. Bjebb. Jaja jagvetnot! Over the hills and far away är förresten äckligt bra och underbar! Så är she is my sin också, har jag för mig. Om ngr timmar bär det av till bibblan för att låna bra books. Det är kul. Jag har sötsug, vill ha en kaka. Inte chips eller choklad kaka vill jag ha. Saris havreflarn eller en bit drömtårta hade inte slagit helt fel just nu. Sara ge mig drömtårta!!!!! Och Ronja, jag skickar varken nightwish eller kap 2 på ronjaboken eller nästa på joker förrän du har ingått på writers! Ingå nu! Hedjå.
/Emma den dåligt dyrkande danshaterskan!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Katarina Faseti har jag alrig hört talas om. Men jag har hört talas om Katarina Mazetti x)

2007-11-01 @ 16:11:28
URL: http://tildahdenvilda.blogg.se
Postat av: SB

Mmm, Katarina Mazetti har bla. skrivit boken Grabben i graven brevid, som också blivit film.
Håller med; det skulle vara gott med en kaka.
Lycka till med boklånen!

2007-11-01 @ 16:41:16
Postat av: E

Hm
jag tyckte att jag skulle vara lagom smart och kolla upp hennes namn på google men där kom det typ ingenting. så jag ger upp på det uppdraget!

2007-11-01 @ 22:17:41
URL: http://ebbbaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0