early up, late down

Hejhopp. Idag vaknade jag klockan halv sju av att Sara trodde det var halv åtta och att jag skulle upp. Men jag ägde henne. Och sen var det stressig morgon och falsksång i taxin, sen skola. Språket tråkade, so:n fick vi veta grupper till tidningen. jag ska jobba med Jonathan, Gustav, Apitzsch och Bella. That sucks! Och, ja. Sen hade vi svenska, har fått schemaförändring, 25 min sv på tisdagar och så 10 min sovmorgon minder alltså på torsdan. Well, sen eng och sen lunch. Lunchen bedrevs med att lyssna på samtal om hacking med mobiler, skolk och rökning. Ehh, ja. Sen bild med Yvonne som pratade om månen i indien, som ser ut som en vagga. Gjorde med mitt collage. (kolla, staverskan!). Sen cyckla till badet, simma (300, hur sugig får man va?) och cycklade hem. Sen nästan direkt till teatern, jätteflummig vikarie. Vi hade hissen, jag skulle spela blatte :-o det sög. Sen jobbade vi på scenen och vi ägde, men inte jag då. Men vår ledare var iaf jättekulig! Wellwell, det var ju massa things som jag skulle säga men jag orkar not.Nu callade nata och vi ska ridapå fredag! ska bli kul och flummigt. Well. Hari nge mer o säga, tror Ema. Nej, bestämt inte.
/Emma den makalösa misstagande mirakelflickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0