hatkärlek

kommer ha 15 kärlek och 5 hat, för jag har en tjuga i fickan!

kärlek:
1) att spela elbas
2) att få komplimanger för sin röst
3) att ha håltimme
4) att läsa vad man själv skriver och tycka det äger
5) Att äta hamburgare
6) att få till en bra kommentar
7) att bli klar med sin ljusstake
8) att komma på ideer till nästa film och komma på namn till den nuvarande!("önskan att vilja)
9) taxi!
10) intressanta radioprogram!
11) att övervinna rädslor!
12) att rida!
13) att lukta häst!
14) att flumma åt gamla minnen!
15) pizza!

hat:
1) dumma internet-sidor!
2) folk som jobbar sig.
3) att inte hinna bada än.
4) när folk äger mig.
5) att hata!

O well. Så idag red jag. Emma till hästen:
efter att ha suttit still:"hej din läskiga sak!"
senare, efter att ha ridit: "hej din ännu läskigare sak!"
efter mer ridande:"hej din inte fullt så läskiga sak."
i slutet: "hej, din oläskiga sak!
Så nu är jag medlem, udda va? sen så lyssnade jag på ett psykat intressant radioprogram, men hinner inte gå in på det, ska nämligen bada. om jag hinner före idolet som ska ses. o well, c u folks!
/Emma den hästluktande hårätande hatkäraren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0