hur e det i lägret?

Fysikprov idag, gick rätt ok: gissar på runt 30/34. Bjebb vad trött jag är på prov. Sen nästan håltimme från spanska, yes! Men anyhow, tänkte skriva om...äsch, minns inte vad jag skulle skriva. Minnsnot. Jag vill skriva om Nikco för han är den bästa och bästigaste karaktären i alla danska böcker..(sen har jag inte läst några andra danska böcker.). Jag vilja ha mera böcker om Nicko! Söt söt söt. Onja kommer skriva i sitt brev att hon hatar honom. För sonn är Onji. _Sen ska jag skriva om flöjten i ormens gåva. Gosh. Den är cooooolll. Och viskarnas sal. Den är..ärig! Jag måste skicka texten till king of ta band, men orkar not. Orka. :p jag gillar sirapsbröd. Njam! Och jag gillar Monika den andra. Hon är speciell. Jag ska på sånggrupp sen, men det skulle jag inte skriva om. Jag håller på att vandra in i väggen. Av stress inför filminspelningar. It sucks! Jag är hungrig, det är jag gämt. Buhihu. Men godmiddag då, kära människor och djur, och inte att förglömma kära datorer. Jag sender en extra kram till alla er.
/Emma den tonsäkra tantiga tallkvisten.(gör comeback med det där.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0