I will survive!

O my goodness! Nicko lever! Min Nicko leva leva leva jätteleva! Emma är jätteglad. Och Carmian fick sig på käften, hahahahaha.

Iaf. Det var iaf så här. Att jag fick ig på matteprovet. Det är som ursula! Men nu är jag glad igen, och det känns ju bra. Igår spelade vi instrument på
musiken, och jag spelade piano! Det gjorde jag bra bra bra. Dåligt. Bella ägde på elgitarr. Nästan iaf. Sen så hade vi inspelning och det gick helt okaj
med det. Och sen åkte vi till grandma där folket var. Som Elias tex, som inte är..som killar är mest. Om han inte sa att han var kille hade jag inte gått
på det. Annelie och Mia var där också.
"Hejdå Lukas, kom gärna och hälsa på mig när du har slutat äta."
Så Lukas ska få anoreksia enligt Mia. Jahadu. Sen sågs det på idol!
Sjunde fredagsfinalen
Gospel kan vara coolt, om man slipper Carola! Men af så började kvällen med Marie, fantastiskt för utom i början då en del jobbiga toner smög sig in.
Sen var det Andreas, vad ska han upp så högt för? Annars var det helt okej. Samma samma samma.
Matias trädde fram och gjorde sitt, om man säger så. Fint men inte enough fint.
Daniel tog tag och ägde, är det inte vad han är bäst på?
Amanda var ovanligt okej, hon kraxade inte mycket. Hon kan mycket Amanda, men inte just det hon gör. X. hennes audision var ju bra!

Well, vad skulle mera skrivas nudå? Inget eller? Snart ska jag till staden, om 4 timmar typ men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0