men det går ju åt helvete ändå.

Hej hajtänder!
Idag hade vi övenaturligt tema på engelskan. Jag fick höra en historia om in engelsklärare. Hon åkte bil i tyskland och plötsligt kände hon en känsla av skräck. Efter ett tag övertalade sin kompis att stanna och dricka kaffe. De fick veta att de hade missat en plankrash på motorvägen. Det var spooky. Sen så hade vi matteprov, faaaannnn Urban satan bjebb! Jag hatar det här dumma provet. Kemiprov nästa fredag, spanskaskriftligt imorgon. Sedan är det bjebbo. Helg kom sen, kulio ska det bli. Fika med Natta på lördag, fest hos Momo imorgon. Ska dit idag med, ska "visa upp Lukas". vet inte varför? Men imorgon är det fredag och idol. Äsch, jag orkar inte skriva mycket mer just nu. Jo just det, bra citat:
Anna: jag har fobi för mitt hår!
Det var kul. Egentligen har jag lust att skriva ett inlägg om Nicko. Men det ska jag inte, haha, för det är udda och konstigt!
/Emma den magiska malliga massmediehaterskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0