pedagogen som inte kommer

Louise skulle vatt har klockan halv tre. Nu är hon snart tio i. Jaja..ingen skada skedd. Anyhow så har jag just tatt en bloggrunda efter att ha simmat ynka 450 m. Sen så har jag joorat helt lonely, för Måns han var sjuker han! Och sen har jag väl gjort massa annat tråkigt! Men sen ska jag på sånggrupp och se 500, orka se 500. Bjebb Svea! Jaja. Men ska väl bli klu. Imorn skas det till chokladfabriken med Natta, gosh how fun! Sen inge mer imorn, skönt. Insp på friday och kemiprov och fest hos Agnes. Helt okej dag. Jajaja. Just det, flummigt citat:
i bilen hem från teatern:
Agnes: om man tänder på ett träsk, exploderar det då?
Pappa: det är rätt mycket vatten där.
oj, hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0