back in black, gone the same

Jag har varit på teater. Säger det er något? Jadå, blackangel och sådant skall det givetvis bli. Tror jag.

Det är helt beroendeframkallande att prata med Asrar kan jag säga. Mag måste liksom bara prata, och prata, hon kan verkligen ventilera en. Well, vad ska jag säga nudå? Vi har börjat med en pjäs. Det handlar om en psykad mamma och hennes barn på ett tjöpsenter, och en glad mamma(me) och dotter också. Jättbra. Anyway; har inget att skriva om. Jagläser redwall. Yey. It är good. Nu ska jag sova, eller dö, eller bara flyga till månen. Eller läsa, kanske. Eller något annat??

Kommentarer
Postat av: sariis

Tråkig blogg har inget att säga

2007-10-17 @ 16:29:03
URL: http://sariis94.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0