isch och urban vad kall världen är

bui vad kallt. bäo. Vi hade matteprovet idag, det var sjukt för mitt prov försvann så fick göra om skiten igen. Jaja. Imorgon så är det friday och det ska bli underbart, slutar två, yeyeyeyeye! Sen jävlar är det lov, och jag skall till Tora Skorpius. Tora mobbade Agnes idag om att Dumbledore är gay(och jag skriver är för det är bekräftat för er som inte visste det yet). Det var apkul. Sen fick vi tillbaka ekologin, 39/47 vg. dåligt tycker jag med min prestationsångest. Sen så läste vi canterwill ghost på engelskan och jag ägo. Det ägde.

Har ni tänkt på detta:
typisk bloggtjej: student, bor i lägenhet. Lyssnar på Winnerbäck har många kompisar, ev pojkvän och klädfixering.
typisk bloggkille: gymmar, svär ofta, är jääävligt matcho, väldigt duma åsikter.
Detta är inga fördomar, det är statistik från alla 18000000000 bloggar jag läst i mitt liveliliv. Jag missar idol imorgon, buhiuhu. Ledsen Emmis. Nu ska jag läsa, är helt lost på denna bok må jag säga. Vene varför. :o snart är det lov, och sen Örebro. Så sjukt kul. Men först så ska vi ha ghost stories. buhu, vad jobbi. jag har ju ingen ide om vad jag ska skriva om!!Alltså vem som helst bara ge mig en ide till spökhistoria som inte är snodd. faaaaaan jag måste ha en ide!! Bjebb. Jag orkar inte skriva mera mojs nu idag. Det är jobbigt.
/Emma den hungrige hästslukaren(ehhhhhh...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0