jag skall skriva, nu igen.

Hej, igen. Nu jäklar skall jag skriva idolraport, akonpanjerat av redwall, marabou dajm, algrens-choklad och cola.

Tredje fredagsfinalen:
Temat var topplistor,vilket gav modern touch till programmet och många intressanta tolkningar.
Kvällen inleddes med Daniel, I don´t feel like dansing. Kirsti satte huvudet på spiken, falsetterna--bäää!! Bort med dem'! Gå ned i tonen.
Sedan var det Matias, som var..grym! Saltat smör sade Peter, men mera salt var det. Hans röst var grymmi!
En annan som var ovanligt grym är Sam. Han sjöng "tired of being sorry" med Enriki Glesias, den enda jag inte hört förr. Låten och Sam var grym, hans röst var stark och rocko!
Christoffer var också grym, när jag hörde att han skulle sjunga say it right var det bara no! Men sen gick det brao.
Marie, jag orkar knappt prata. Nej usch, fruktansvärt!! Sluta spela hes!
Amanda, varför säger de alla att hon äger? Not Amanda, no. Hon sjunger alltid falskt ju!
Gatania tog sig förra veckan, men usch nej, inte idag inte. Nooot today!
Andreas sjöng a little bit of love helt underbart. I mellantexten fick han ett flickfavorit-sound och i refrengerna, ja, han ägde.
Evelina sjöng Apologise. Ta det lugnt, säger jag. Värserna var mycket innerliga, men sen slog det lite fel. Över lag gillade jag det, faktiskt. Saris och mamma hatade att hon inte sjöng pologise utan hade med a-et, men vadådå?

Nu skall jag njuta av allt ovan och skriva joker, eller nåt.
/Emma, som viiiiillll sjunga i idol och få haleluja moment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0