Kill them painfully, Juliana!

Idag hade jag Johanna som assistänt och därmed följde Juliana. Hon äro cool. Visst, lite jobbig då och då, men liksom..inte som vissa andra, haha. Så vi flummade oss igenom idrotten och kom fram till att Juliana skulle mörda killarna i hennes klass, för dom var mobbande. Det var så oerhört galnande flummigt. Sen har jag varit på sånggrupp och det var greater than great, skall ni veta mina friends. Det var jätteyberkul, haha, nä kanske inte överdrivet. Är ibland lite orolig att vara den igruppen som förstör för alla andra, att inte kunna som de andra kan. Fast jag vet att jag kan det. Tror jag iaf. Vet ju inte så mkt, eg.

Jag älskar grekisk mytologi. Det är universes best thing, tycker jag. Jag kan tp alla gudarna :D eller..inte riktigt, men aja. Nu så ska jag kolla vad Njonja den stora(hahaha, det ska jag börja kalla henne!) skrev till maj på msn.

Jag ska börja med en ny grej, dagens lärdomar. Det sägs ju så fint att man lär sig något nytt varje dag. Så det ska jag kolla.
Idag har jag lärt mig:
-att det finns ett uppehållsrum i tredje koridoren
- att Åsa är ljushårig.
- Att Julianas och min hårfärg är typ exakt likadann.
- Texten till drömlåten i askungen.
typ..
siao, you weirdon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0