men vad fan är det för fel?

Jag kan inte förstå denna bloggsida. Mitt braiga idol-och-annat-inlägg blev ju helt avklippt och listan försvann inte alls utan står där helt perfekt. Jag fattar fanimig inte vad jag håller på med!

Så jag tänker dra en idol-resumé, en bättre än den förra för att mobba mig själv. Om det här inte kommer upp, då vette fan vad jag gör..

första fredagsfinalen
Annastasia: vi tar henne först för att hon åkte ut. Minns inte riktigt hur hon sjöng, just det, det var hon som låg en halv ton fel helta tiden. Frustrating!
Andreas: låten har aldrig blivit bättre och han skrek inte spec mycket igår, som han brukar.
Evelina: ovanligt bra, men vibrera inte så du skakar snälla gud.
Amanda: Jag trodde Amanda innerst inne var en rockare. Jag hade fel. Det kan vara fint när hon rosslar, men hon måste kunna något annat också.
Gatania: nej usch, hon kan inte alls sjunga fint. walking on sunshine ska inte klagas ut, ffs!
Sam: hmm, var han bra? Jo, det avr han nog, mycket mindre krax!
Marie: gillade henne inte mkt den här gången, men hon gick väl ann, jag menar, rösten har hon.
Cristoffer: jag minns knappt, men det var väl kanske bra då?
Daniel: han äger. that´s it.
Patrisia: nej tack, men låten är bra.
jaja, nu kämpar vi för att det här ska fungera. Såg på lilla melodifestivalen nu också och den var bra och jag hörde iofs bara en låt men wtf. den var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0