och jag ska bli tankeläsare, önskedrömmare och kowboy

Ibland så undrar jag varför jag inte släpper ibland. Liksom, bara..skriker eller skrattar eller nåt. Jag stänger helt enkelt. Jag vill bli rebell. En riktigt upprorisk dannstjej som spelar gitarr och pratar skonska, there I got it. Sen ¨å vill jag ändå fortsätta vara den lille filosofförfattaren, men det funkar inte ihop med det andra. Jag skulle vilja färga håret, typ rosa eller blått eller bara platinablont. Jag vet inte riktigt varför? Jag vill bli en bloggare, ni vet, en riktig. En student i lägenhet som lyssnarpå Lars Winnerbäck och alltid kan formulera sig. yey, det vill jag bli. Vill börja på gymnasiet också, det låter så underbart vet inte varför. Jag vill inte sitta här mera, jag vill ut. Och så finns det en annan sak jag vill ibland, att bli en goth/punk-tjej eller nåt sånt, eller bara något extrmt. Det vilja jag. Och jag skulle kunna uppnå det mesta, men gör ändå ingenting för det. Varför inte? För jag är ju ändå jag. Och vem vet vad som ksulle hända då då? 'Vadsomhelst. Snart så skall jagbada, eller nåt. Men först ska jag ge er lite matematik!

flum+disney+sångröst+brunett+hiphop+danns´+milo+Julie+Jennifer+spellistor=Sara!
Rockstjärna+svengelska+mp3+mardrömmar+toner+ondska+Evanesence+skratt=Onja!
cola+stan+fnitter+punk+komplimanger+looks+choklad+smeknamn+missförstånd=Tildis!
Solmate+dialekt+galenskaper+scary+apsnällis=Linnsie!!
piano+sång+kram+pärlor+telefon=mor!
Smarto+skämt+snus+dajm+mat+knep+kram+usa=far!
Anime+blod+freak+matbrist+sludder+adopterad+japanska+korkad+vet inte=Tora!
jobbig+liten+självcentrerad+buhu+snäll+hej Emma+jag vet ännu mindre=Agnes!
Kristen+röd+galen humor+kreationist+svenska+västjötska+konstigt skratt=Axel!
flummig+kaffe+bullar+baby+fika+kreativitet=Natta!
Pedagogik+snällhet+vuxenhet+scanner+godis=SB(hahahahahahahahaha, det måste jag sluta kalla henne, det var ju askul ju..!)
Blinning+musik+sång+galenskapare+koko=Niklas!
Tyst+småländska+sjunger+sorglig+underbar=Therese!
fantasy+marocko+mera fantasy+marauders+Mikel Jackson+ÖT=Asrar!
stockholm+hes+glädje+samtal+skola=Bella!
gitarr+falsksång+dikter+depp+skratt+blogg=Ebba!
kakor+Urban+konstig+käpp+"mor"+skåning=Rickard!
Gottland+Oboj+alnön+spröda toner+vandraren+stor+sig själv=Hannah!
göteborg+kläder+söt+skratt+ordäntlig+trevlig+lätt=Anna!
Hm, var det alla? Jag vet inte, kanske det; om jag glömt någon är det inte av ondska. God, här ser man ju att jag har många vänner. Frågan är om de alla skulle skriva om mig okcså, man vet ju inte förrän man fått bevis.
/Emma lördagsknäppo

Kommentarer
Postat av: E

gitarr+falsksång+dikter+depp+skratt+blogg=Ebba

hm, jag har många sidor.. ^^ hehe. men jag förstår inte varför falsksång står där, haha, jo det gör jag! hoppas du menade mig nu annars blir det lite pinsamt sådär. haha,

2007-10-21 @ 15:12:49
URL: http://ebbbaaa.blogg.se
Postat av: mor

Telefon? Vadå? Och varför har jag färre ord än far!!!
superskrivare+skönsjungare+kulbloggare+ständigt pratande+godisälskare+framtidsdrömmare=Emma

2007-10-22 @ 13:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0