tio underbara saker

denna dag=äga äga. så jag tänkte skriva en liten lista med underbara saker under dagen.
1) att vada i höstlöv, fatta underbart fint höstigt mysigt.
2) att sitta i elevrådet, damnit det är helt jättekul.
3) att få 10/12 på nutidsfrågor jag inte kan
4) att få alla rätt på so-läxförhöret och där med 2/2 mvg denna terminen.
5) att kasta basketboll med Sussi Banan och göra ägoräddningar
6) att äta korv!
7) att uttala spanska glosor
8) att klara hemska läxförhöret i fysik med ett g, tror jag iaf det var!
9) att åka med favvo-drivern hem.
10) bananer!

Ikväll ska vi till Ia och äta, ska bli riktigt kul. Kanske berättar mer senare ikväll, vet inte. beror på när jag är hemma. måste göra läxor nu, men de är inte spec svåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0