villse i pannkakan, prosten och annat underbart sjukt

vi var ju inne på underbara saker. vi var ju hos Ia och då börjades det såklart snackas nostalgi, så klart villse i pannkakan. Jag vill se det, det verkar riktigt spooky ju! Sen vill jag se klownen mannn, eller vad det var, för han verkar också..huh. Men ja, iaf, så hemsöker den pannkakan mig överallt. Isch, hur kunde de äta pannkakor sen, det förstår jag inte.

Prosten. Var ska man börja. Nostalgi är det väl inte, det är liksom jag. Allt de gör och det de säger, det är den del av oss. vi kallar x vaniljkräm för glurr och kan när som helst sitera prosten i någon sammanthang. om ni inte läst prosten, det måste ni bara. åh det är så underbart. Och Mimi..Mimi!!! Jag älskar nostalgi! Och Majas magiska händer, åååååååååååå! Jag dör just nu. Nä, bara låtsas. Världen är full av underbarheter, vettu. Det här var tydligen kräftans turdag, det har ju faktiskt märkts. Fast blev biten i foten av Lukas den allsjobbige, men vem bryr sig om det. M, jag. Idag har jag förresten börjat på en religion, eller en mytologi. Faaaan, jag har glömt ta reda på vad en homerisk liknelse är. Men det var inte vad jag skulle säga. Funderar på skillande mellan en relligion och en mytologi? hmm, vene. men guuud, vad ska jag göra-äsch, jag kommer och säger till Annika att jag typ..glömde det. Det gjorde jag ju!

God natt från Emma, villse i tröttheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0