Aj aja aj

Jag har ont i magen. För jag har ätit chokladbollsmet. Det skulle bli bollar, men det blev det inte. För syster smälte smöret. Det blev i princip varma havregryn. Men gott som Satan.
Jag och Sara är båda helt gone igår och idag. jag sa så här igår:
"Böcker är alltid så korta. de tar aldrig slut, bara fortsätter och fortsätter."
:s jag är så oerhört seg så jag skulle kunna spy över mig själv. Massa havregryn kunde bli uppspydda.
Jag hade matteprov idag, vilket jag liked. Tror det blev felfritt. Men jag tror ju bara. Jag hade inte skriftligt på biologin heller, eller engelskan som jag trodde. Men hade på fysiken i tisdags, som jag tror jag fick alla rätt på. Men det ska man ju inte tro. Sen på bilden fick Måns skit när han stod modell. ;) jag gjorde en människa i snäckor. Snyggt som fan ju!
Har skrivit 5 scener i manuset idag, fattar inte hur jag hann! men de var ju korta och så.

Hörrni, min blogg fylde halvår i söndags! den ni ;) jag har skrivit måååååånga inlägg. men jag vet inte hur man hittar statistiken. ska testa lite med det, vet att det finns. Somewhere. Ga vad jag har mycket att säga plötsligt. Weird. Jaja nu tänkte jag iaf sluta blogga. men min mp3 är found anyway.

Kommentarer
Postat av: Tildah

Jag blev sugen på negerbollar >

2008-04-04 @ 06:13:16
URL: http://TildahWilson.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0