ett kosmiskt skämt

Vilken trevlig dag vi har idag. Inte gjort något alls, typ. Först snackade vi om rökning, boring. Sen på son tittade vi på prinsen av egypten. Boring, Carola suga. Sen idrott, stavgång och Monica släpade in mig i växthuset i botaniska. ;) varmt var det.
Sen spanska, underhållande!
Omar: Om jag får barn så måste de vara sportiga. Om jag får en tjock unge, då tar jag självmord!
Omar: Jag ska nog bli emo, det verkar skoj!
Sen på slöjden lärde jag mig att lägga upp maskor! Fattar någon hur coolt.
Sen jävlar, färgade jag håret! O my gooooooooooood. Bild kanske kommer. Eventuellt. Men nu ska jag lämna dig och er och alla.

Kommentarer
Postat av: chouette

det är asrar så du vet^_^

meeeeen mobba inte emos!! säg det till han skitungejäveln!

2008-04-30 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0