here we go again!

Jag fick en mars04 flashback idag. Riktigt påtaglig. Som om usch jag vet inte. Jag gick och sjöng några fraser ur wicked som någon form av mantra:
"and however they try to destroy him let him never die"
om ni någonsin hör hur hon kvider ut det där i wicked så kanske ni skulle kunna förstå hur jag kände mig i förmiddags. Usch. Dessutom har vi serious som glosa och det la ju sitt tunga lass på mina axlar. Jag kan knappt andas ibland ska ni veta. Och det är ju bara konstigt för jag kände ju ingenting! Det var ju helt skumt, liksom. Usch för livet! Dessutom är jag orolig för Tora och Asrar, mest Asrar, hon har ju för fan självmordstankar! Och Tora hon är ju hon, och ibland tror jag att hon är störd i huvudet. Typ sinnessjuk! Jaja..crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0