Marian.kvinnor för fan!

Jag lyssnar passande nog på sexy single med Anastasia, när jag börjar detta fina inlägg om Marian(ni känner henne som det jag trodde hon hette, Marion) Keyes(ni känner henne nog under någon vrickad stavning): Ah, hello kom nu och deppade ned mitt inlägg, deppigt. Nä, inte påverkas. Min fot har somnat.
Jaja, Marian. Hon är en helt fantastisk författare som i sina romaner blandar död och humor med skönhetsideal och sex(en aning mer sex än vad jag skulle önska). I hennes koserier hur det nu stavas berättar hon om sitt liv, om spahotell, spåtanter, skor och smink. S börjar allt på den du. Jaja. Hon skrev en novellsamling jag läste i förrgår och igår, några berättelser var:
En ängel som blir nedskickad till L.A för att begå alla e sju dödssynderna som en kurs, som människa givetvis. Hon delar lägenhet med två skådespelare och kämpar för att genomföra kursen.
En kvinna ligger i koma och man får höra hennes berättelser därifrån, vad alla gör och hur irriterande alla besökare är.
En kvinna som har ett problem, hon har olika skostorlekar på fötterna. Hon efterlyyser någon med motsatt storlek så de kan dela skor, och hittar en; Haylie. Hon är riktigt hemsk och till sist lämnar hennes man henne för Haylie. Dessutom snor Haylie hennes alla högerskor. Hon sitter på en pub och har en sko på sig hela tiden. However, det finns massa mer i just den.
En rymdvarelse följer en engelsk flicka i usa där hon bråttas med diverse problem.
Har ni fattat typen? Hilarious! lyssnar på dark wings, eller slutade ju nu, och började på aquarius. Båda wt. Iaf. Hon har upplevt massor och jag är så oerhört kär i hennes böcker att jag skulle kunna..slänga manuset från min dator om jag fick alla hennes böcker!
(efter att först ha mailat det till folk då.) Marian helt enkelt, I am devoted to u!
Avslutar med två underbara citat, av vilka ett från wicked och ett från mammas kompis, det senare ska jag ha med i min bok I think, mitt nya progekt, om det blir kalrt.
"life´s more painless if you´re brainless"
"Varför blir folk så deprimerade? De tänker nog för mycket. Det gör inte jag."
Hejdå alla honeys, och kommentera mera segon! Tänk på Nessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0