superanalys av vardagslivet!

Idag har jag gjort en massa saker.
Först gjorde vi en skrivövning på svenskan, sen var det musik då vi fick Lisa att spela gitarr, haha! Bra var hon. För Bernard var och åkte skidor. Bjebb! Sen så flummade vi på biologin också:
Christoffer: Du Lotta, hur känns det att vara så liten?
Lotta: Likadant som det känns för dig att vara så kaxig.
Haha, fun! Sen mera och mera flum, hiha. Sen kom jag hem och stressade till badet för att simma med Nathalie. 600 m och analysering av Nattas bråk med sin kompis. Nu hoppas jag att jag blir informerad.
Såg talang nu också, intressant. Galna människor, jobbigt med den där lilla tjejen, man borde inte få skicka sånna tjejer. I think. Sen så var det massa annat bjebb där. However..jag vet inte vad jag ska säga. See you xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0