the idiot republic

No bravery lyssnas på och det får en att tänka på mycket. Texten ska dyka upp ikväll förhoppningsvis. Nu ska jag prata om en film jag såg i fredags, the idiot republic. En kille och en tjej blev nedfrysta och sedan dök de upp 500 år senare. Då var allt högteckniskt och alla var pantade i huvudet. De hade bytt ut sitt vatten mot sportdryck och deras ide av rehabilitering var att köras över med stora monstertruckar. Det var illamåendeframkallande och äckligt kan jag tillägga att det var. Men också väldigt intressant. Sen dess har jag för övrigt hävdat att pappa startade alltsammans, hela idiotvärlden. Nu lyssnas if I can´t hear the music, denna underbara James Blunt. Jaja, nu skulle inte detta inlägget handla om James Blunt och hur underbar han är, det tar vi i nästa inlägg. Men börjar detta redan nu, är folk dummare? Kanske, det är nog så det ligger till-egentligen. Nu lyssnas the truth beneath the rose, me like. Sen skulle jag nog knappt säga så mycket mer, förutom att ni ska vattna blommor med vatten, inte mörda folk och läs era läxor för guds skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0