book-reader strikes again

Alltså. Läser jag för mycket böcker? Ingemar den tredje anser det. När jag försöker lägga in en bok på datorn (jag provade två) klipps halva boken bort! Om man däremot provar att få in den på datorn i köket funkar det helt perfekt! Psycho. Jag läste böcker 1526 minuter veckan till igår. Odd! Alltså, jag hittade inte själv på att kolla det, det var en so-läxa. Kolla massmedia. Sånt. Vet ni en annan lite läääskig sak? Jag har börjat gilla matte. Inte sådär så jag gör det hemma, men nästan. Man förstår, liksom. Det finns bara ett logiskt svar, inga reflektioner och tankar och grejs. Grejselimojs, Vänka här, varför skriver jag det? Jag är helt skum och mojs. Men Onja ska/har boka/bokat biljetter nu! Lyckelilycka, jag blir glad! Imorgon eftermiddag ska jag ringa hem till Frida, för den jäveln är okontaktbar. Fast hon är ingen jävel, då hade jag la inte bjudit henne right? Måste eg ringa Isabelle igen också, men jag orkar/vill inte. Jag får ju inte bli ett påträngande ploster. Eller var inte jag den som inte bryr mig om vad andra tycker? Hallå självsäkra rebell, har du redan somnat eller? Kvällstrött, den där rebellen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0