dagens djupa sanningar

Solvarma, hemodlade vindruvor är lycka. Ingen säger roliga citat i min närhet längre. Man kan förstå vänner om man verkligen försöker och skiter i vilka alla är. Meryl Streep är gammal. Min mobil är en bitch. Jag är oerhört lat. Jag var korkad för jag stängde ned ett annat fönster nyss. Jag har ont i halsen. (mamma: du har nog ont för att jag skrek. Jag: jag fick ont före det. Mamma: Du visste att jag skulle skrika. Jag: Jag är nog den bästa dottern ever, jag har inte bara sympationt när du galer utan jag har det redan innan!) snart ska jag tandemcyckla med Natta och sitta på en gunga och käka kakor förmodligen. Det här sättet att blogga ruled. Jag är bra på att skriva dikter om grönsaker även om Hannah disagrees. Det är 26 dar kvar tills jag ska möta alla mina freaks på sturup och centralen och grejs. Jag har lätt att glömma bort att jag bloggar. Klockan är en tingest. Den visar tjugo minutos tills Natta arrives. Jag ska sluta blogga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0