det bubblar hos oss idag

Nu har pappa blivit galen! Han skulle ut och handla och kommer hem med en sodastreamer! What the..? Man ska aldrig låta fäder shoppa ensama, så är det faktsikt. Får följa med next time. Men jag var ju tvungen att läsa slutet på som jag vill vara (again) för den är så psychobra. Den handlar alltså om en gravid tjej. Som inte gör abort! Det gillar vi. Jag gillar hela iden. Det obehagliga är at jag nästan blir avundsjuk på henne. Hon är sexton år när hon får barnet men ändå blir jag sjuukt avundsjuk i slutet. Something is soooo wrong with mee. Men det gör inget för om sju minutos kommer Natta och då blir det saluhall som väntar på osss! Pommesen kallar! :) nu tror jag att syster spelade början på family portrait därinne i vardagsrummet på vårt piano. Kling klong. Vi har ett piano och en gitarr hemma men ingen spelar. Fy oss! Eller Ara spelar faktiskt på pianot. Det låter bra vilket suger tycker jag. För jag är omusikalisk. Det fattar ingen! Men ingen kan ju va som Niklas, liksoom. Så det är väl lika bra att surrenda. Bra ord! Hmm det smakar tandkräm i min mun. Kan jag berätta. Smakar disgusting. Kräver lunch som sköljer ned det. Om tre minutos ska Nathalie infinna sig. Som lite onödig information. Och jag ksa nog gå nu för jag måste andas innan hon kommer. *djupt andetag*

Kommentarer
Postat av: Linnsie

Var det "som jag vill vara" med Christina Waldén?

2008-10-11 @ 23:56:20
URL: http://minegenharmoni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0