djupa analyser

Idag så har jag nu varit på grafitti kaffé med Natta. Hon har fått något läskigt vuxenryck och varit pedagogisk hela tiden. Hon tvingade mig att orientera massa och sånt, hitta vägen och skit. :p har min Nathalie blivit vuxen? O nooo! Men vi upptäckte att alla lyktstolpar står på högra sidan, om man inte går åt andra hållet för då är de ju på vänster sida! ooooooo, fasinating. natta gjorde en lång monolog om övergångsställen, trååååkigt! Men jag slutade tänka på festen vilket ju var rätt great eler hur? Men nu snart måste jag ringa Rena och säga till när spektaklet ska gå av stapeln. Imorgon ska jag ringa Frida också och får nog ringa Andis ikväll också för hon loggar aldrig in på msn. Jag har en liten kännsla av att om inte jag driver på henne bokar hon aldrig tickets, kan ju bara vara en kännsla men ändå. Okej ingen bryr sig om mina kännslor, haha. Så whatever. Naj nu ska jag slutelisluta bloggiliblogga föreliför jagelijag villelivill. Ska gå nu så hejdå och kram och grejor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mobbar du mig för mina övergångsställen=P

2008-08-28 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0