Drum for your life!

Haha, nu har vi ätit middag med Steve, faders arbetskamrat. Vi har haft hur kul som helst och just nu spelar de rock band för fullt där nere. De har berättat om hur det går till på deras jobb, till exempel om gången när de pratade med Mark på skype och han hade en kowboy-hatt och viftade med en dammvippa. Underbart, ju! Försöker komma ihåg några dialoger nu. Jo, detta tycker jag är roligt. Sara: But let´s play in stockholm (man kan göra det på rock band), we need more stars there! Emma: why? Sara: we´ll get tasound guy. Emma: But if you fail, what does it matter if you have a sound guy or not? det var något annat, men har glömt det. Jo, hans dotter är skum. När hon var två gick hon och tog öl i kylen, haha! Galen unge. Well nu har jag inte mycket mer att säga tror jag. Vi har lärt STeve svenska och flummat allmänt, men ja ja, hejdå alla bjebbungar.

Kommentarer
Postat av: Sharon

SV: Tragiskt, tragiskt. Du får skriva till blogg och skälla på dem?

2008-08-13 @ 11:02:18
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Öl är äckligt ! Bara lukten är avskräckande för min del.

2008-08-16 @ 23:26:01
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0