"du..vad är en telefon för nåt?"

Har pratat med Rena och hon är 100 procent sure, hon kommer! Två säkra, wonderfully! Och vi lekte Harry Potter, haha. Vi spelade två konstiga människor. Det roliga var att om någon kom in skulle de ju bli helt stälda. "men tänk om någon bröt din trollstav" "vaa, har Rena en trollstav?" eller något sånt. Muahahaha. Sen lovade jag henne att vi ska, när vi "gör Lund", gå till bibblan och kolla om Maria Samuelsson (känd inläsare) jobbar den dagen. Hon blev helt lycklig ju! Mamma har sagt att hon ska cyckla förbi och kolla om hon jobbar kvar och om hon jobbar den helgen. Rena will be happy och kan bli kul att träffa Maria igen, hon är ju cool! Så nu väntar jag bara på 10 människors slutgiltiga svar. Hallå tjejer, come on! Äsch, hinner inte skriva, Tilda skriver ju! Går.

Kommentarer
Postat av: Tildah

haha jag "känner" en som heter maria samuelsson, hon e 93a ;D

2008-08-24 @ 22:01:33
URL: http://tildahwilson.tk
Postat av: RonjaR

jag är nästan helt säker på att jag kommer!

2008-08-25 @ 16:48:58
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0