enkelspårig, nooo not meee.

Jag kan inte tänka på något annat en das party, jag är så hopplös! Inatt drömde jag massa om festen, Frida svarade på sms och sånt. Frida has died. Och skulle himskans gärna vilja att Isabelle ringde och berättade vad Fia sagt, hon kanske typ är bortrest, vem vet? Jag hatar att inte veta saker och att måsta vänta på massa människor. De är så off allihopa. men idag ska jag fika med Natta och pladderiladdra med henne om festen hela tiden. Förresten så tror folk att jag fyller år eller de vill iaf ge mig presenter! har jag nog redan sagt. Vad önskar jag mig, lite hjälp taaack? Vad skall jag ta mig till med allt detta skitet egentligen, varför bjöd jag hit massa läskiga underbara människor? ;). Jag övertalade Tildis igår nästan, jag äger på att övertala runt midnatt ;). "men du måste verkligen åka till Lund, här finns sååå mycket intressant!" hmm, jag kommer inte på några..jooo, domkyrkan, men den suga och vara boring. När var jag där sist? när vi var på blindsräff för 6 år sen? Mkt mkt möjligt. Alltså vad ska vi göra här, vilka sevärdheter kan jag visa upp när vi gör lund? ;) typ stan mest, något av Lunds kafféer eller matställen, det är sånt jag bryr mig om vet ni väl? Äsch, I surrender. Jag slutar skriva nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0