hot cupp

Nu har jag just bjebbat med Mickis och Vispen som var hemma hos henne. De var hur skumma som helst och skulle göra varma koppen. "Emma, hur gör man varma koppen!" och jag frågade lydigt Sara och härmade hennes minsta ord. "...så du kokar vattnet..sen sätter du påsen med varma koppen..eller alltså häller i innehållet" om det var jag hade jag inte förstått ett ord. ;) de var helt off och bara "men jagh ittar inte ens varma koppen?" de hittade det aldrig och sen skulle de inte ens äta men sen skulle de det och lite messed up. Vispen försökte få mig att sjunga, det försökte mamma och Sara också. Sara: vad heter vispen? Emma: Elvira om du ska veta. Mamma: Har jag sätt henne på film? Emma: Ja. Sara: Vadå för film? Vadå för film? Vadå för film! Emma(pratar samtidigt): en film där hon går eller nått.(det var en föreldrarfilm när hon lärde sig gå). Sara: vaaa, var det en riktig film? Mamma: Näää det var en låtsasfilm. Okej lagom till att jag skriver detta inser jag något. Det där var inte ett dugg roligt. Nu ska vi snart åka till Nettan och Peters stuga, Hanna och Wilma är säkert snälla men inte helt perfekt fredagskväll. Hoppas på något som gör den bättre, vad det nu kan bli. Vi får se eller något. Hej då i alla fall, jag verkar inte kunna hosta upp mer, har brist på ord efter ordspyan i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0