Idag

Har jag varit på nova och köpt hemska balerinsskor (kan inte de jävla balerinorna ha sina egna skor istället för att tvinga på mig dem+) och inte fullt så hemska gympaskor och fikat på espresso house och levt där. Läst Ebbas blogg, båda nya och gamla, för det är så vackert och inspirerande och åh. Jag är sur på Sirius Black. Som fan. Jag hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar honom. Vilken ovanlighet. Men honestly jag ljuger inte nu. Han bara kommer här och förstör mitt liv och får mig att bara sitta här och inte gå ut i ett vanligt liv och bara usch. Varför måste han vara en sån stor del av allting? Vad är så jävla speciellt med honom! Alla frågar mig men som om jag vet. Alla fanfics handlar om honom. Och visst, Satan är också dum (the third), men nej. För han är fortfarande vacker på sitt fula sätt och jag är nästan typ unik i att tycka det. Alla älskar ju Sirius. Utom typ..hmm..jag kommer inte på någon? Jo kanske mamma, hon stör sig nog på hur jag reagerar på honom. Det gör nog alla. Och tro mig jag försöker bli normal och skit. Men lätt som satan verkar det vara. Och jag skrev bara om dagen i början för att det skulle se fint ut. Och jag låter som Ebba som börjar alla meningar med och och skriver spontatn och grjjer. Stavar fel lite mera bara. Och Gud kan ingen snäll jävel ringa och säga att jag är bäst. Snälla. Förresten..Asrar, jag vill veta varför du fortfarande vill ha Sirius..ja han är iaf all yours om jag bara kunde ge min andel till dig! Och crap och fan ta allting sen mars 04 och nej men jag vill inte vara såhär negativ och jag måste nog sluta nu för jag känner att inläggtt bara går utför. Usch hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Någon mer än jag som börjar skolan imorgon? Eller kanske jobbet?

2008-08-17 @ 15:50:10
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: RonjaR

jag började idag.



emma, du får helpa mig med att posta blogginlägg, för publishme är ju bara emot mig!

2008-08-18 @ 14:02:07
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sirius är en fin pojke. Han är väl för good to be true, eller något. Och jag blev förbannad när han dog. Däremot blev jag inte särskilt förbannad när Dumbledore dog. Nå...

Hur som helst. Vad jag ville komma fram till var att jag förstår hur du känner. Karldjävlar, de borde skjutas allihop. De gör inget annat än förstör folks liv. blänger anklagande på Skabbis

2008-08-18 @ 19:50:30
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

Och jag vill döda blogg.se som gör fet stil när jag skriver mina älskade stjärnor. Döda...

2008-08-18 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0