kvällsfunderingar a la Emmisen

Lyssnar på a dangerous mind och lustigt nog sammanfattar den hela inlägget ganska bra. Det brukar den göra, kan bero på att mitt mind är smått dangerous. Ja i alla fall. Jag tänkte börja med att ursäkta för dubbelposten tidigare men jag skiter nog i det lite smått. Så jag kan berätta om en filut som jag hittade i går eller i dag eller hur ni vill se det. Jo, ni förstår, jag var sagolikt uttråkad (kan man vara det?) och läste vispens blogg. Kollade hennes kommentarer. En liten filur hade kommenterat och jag gick in för att se vad det var för en. Det första jagsåg var att människan gillar wt! intressant direkt. Så jag kollade igen i dag, lite djupare. Det här är min slutsats. Det är en sångbegåvad författare som som sagt gillar wt, har sjuka drömmar och är smått kär i någon som inte finns. Vem tycker ni det låter som? Själv skulle jag svara mig själv. Hon är nitton år eller nåtogt sånt så jag funderar på om hon kan vara min framtid i bloggform. Men isf kommer jag börja på kampsport, fan då. Men isf skulle jag få kompisar tydligen, hade ju inte varit sådär jättefel. Nu lyssnar jag psykat nog på shirlyy clamp och det gör, precis som filuren (jag döpte henne just till filuren), att tänka på Sirius. Äntligen lämnar Satan lite plats (och jag syftar nu på den tredje Satan om den andra eller första eller ja, bloggaren, skulle få för sig nåt). Patetisk är jag och det vet alla som känner mig. Så vad lär vi oss av allt det här? Ju, det finns människor out there som är som jag. Jag är inte någon unik människoart. Och motsägelsefullt så jänns det väldigt vackert och trygghetsingivande. Konstigt som satan, jag sitter och skriver mitt tredje eller fjärde inlägg för dagen och spammar inte min blogg överdrivet mycket. Udda, udda så det förslår. Nu blev jag lite sur för nu kom wt i min mobil som gör att jag tänker på Satan och sen evanesence som är för bra för att höra och sen wt igen! :@ nu hittade jag dock James Blunt som får mig att tänka på Sirius ist. Ikväll är jag fast bestluten att bli hög på Sirius. Som fan. Det var fan så länge sen och jag ska ha en prektig deppbakfylla imorgon på det. Som Satan ska hjälpa mig ur. Ja säga vad man vill om mig men jag vet vad jag vill! Och just nu vill jag ha mars 04 och jag vill vara ett naivt barn och tro på att det var kärlek jag kände och att jag sörgde hans död. Jag vill inte vara låtsat vis och slå allt ifrån mig, jag vill inte ta ansvar. Kolla, alla andra tar alkohol men jag missbrukar bokpersoner! Kan inte någon bara få stopp på mig. Titta, jag kmpar redan emot. Jag skiter i det här, känner mig redan deppig.Jag lyssnar på away from me och inser två saker. 1) den här låten passar ju också in på mig! 2) jag ska skriva ett inlägg till bara för att jag kan. :) jag bara spyr ut tankar i dag, vad är det med den här dagen? Det är ju för fan en torsdag, ska inte de vara menlösa? Sjukt, men ska nu skriva ett annat inlägg. Kram alla och-som ni vet-I miss u all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0