me, myself and I-part II

Det är som om det har vuxit ett vilddjur inuti mig och bitit mig lite då coh då, och just nu biter det. Låter det lite psykiskt stört? Då formulerar vi om då. Jag har någon form av frihetslängtan inom mig som bubblar till ibland. De två senaste gångerna har det hjälpt att färga håret. Men om jag färgar om mitt hår igen så blir jag "en sånn som färgar håret" vad än Sara och Tildah säger. Så vad ska jag göra nu? Jo, min snillrika idé var: göra om mitt rum. Jag ska göra om det så det blir mitt och följer min stil, tänker jag. Men poff. Så dalar det ned i huvudet på mig. Då måste jag ta redan på vad min stil är. Då måste jag ha en. Och det har jag, en aldeles utarbetad stil-bara det att jag inte hittar den just nu. Jag vill komma till ett skede i mitt liv där jag bestämmer allt vad jag gör, tar mina egna beslut. Kommer det över huvud taget en sånn tid? Kan någon vis person berätta det? Varför är det här inlägget det andra eller tredje eller något i det här stuket denna veckan? Helt jävla sjuk är jag, går alla runt och tänktr sånt här? Hope not för då finns det ju inte en enda som hittar sig själv. Undrar om man någonsin gör det. Det är helt sjukt att leta efter något man redan har, men ändå gör alla människor det. Vad ska man dra för slutsats av det? Tänk på det, ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0