men shit, vad svårt det var att komma på rubrik nudå!

Jag, syster, mamma och mormor var alltså på malmöfestivalen. Vi åt så vi blev sockerstinna, massa donuts och popcorn och glass och grejor! Mumsigt värre tycker Ema som är en sånn sockergalning. Sen var både mamma och Sara helt off! när vi stannade kom Sara fram till oss och sa "ni måste varna mig när ni städar!". och så dialogen mellan mig och mamma. Jag: Vad är skillnaden på mjukglass och vanlig glass? mamma: Jo mjukglass är liksom hårdare. Helt off alltså. Sen fick jag veta att Brook i glamor blev våldtagen av den där jävlarns Andy, det understryker ju bara vad man borde göra med sånna som inte finns! Väck med hela högen, ju! O well, nu skall jag berätta om Lola Rose, en flummbok! Den handlar då om Jayni (som blir Lola Rose) som rymmer med sin mamma och bror för att hennes pappa slår dem. Men nu kommer deras moster hit, yey. Iaf. Mamman är jättesmal och sminkad och bitchig, medans mostern är tjock som fan och supercool! Jayni: mamma äter inte glass, hon vill ha koll på figuren. Mostern: jag håller också koll på min figur, jag kollar in hur den växer! Hon ska bli en av mina fremsta idoler. I wanna be her, yeess. Jag vill kolla in hur min figur växer, eller inte, men ändå. Vill hellre vara en moster än en mamma, kan man säga även om det låter lite sjukt. Äsch, nu spårar det här ur kraftigt. Hejdå alla freaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0