mina tankar är vapen som slåss

Jag kunde inte sova inatt och då slog mig en massa konstiga tankar. Mitt i natten läste min hjärna upp twilight-scener för mig och denare även Marian Keyes, jag försökte komma ihåg hela texten till översättningen av solo lucia och kom på värsta bra textraderna som jag nu har glömt bort. "på natten finns inga andra männsikors tankar runtomkring och stör" eller hur det nu stod. Man borde verkligen skriva mer på natten, blogga då vore lite roligt tror jag ;). Men hela tiden idag har jag sagt -"oo, det tänkte jag på inatt". Satan vad många tankar som kan flyta förbi under ett par timmar. Nog om det. En annan jak jag kom på idag (efter att radion missbrukat I kissed a girl, vilken jag gillar, konstigt) kom jag på sn sak. Bögar ska ju vara feminina och lesbiska maskulina, säger dem. Men om man ser en maskulin tjej säger man knappast "hon är säkert lesbisk". Det är som om det är mer axeptabelt ätt vara lesbisk än bög (och nu slog det mig att jag inte kan komma på ett annat ord än bög som bara är killar, odd. vet att det finns ett.). Helt konstigt om du frågar mig. Jag skulle nästan vilja sjunga den låten somewhere för att se hur människor reagerar, liksom. I alla fall så tänkte jag nu avsluta detta korta (?) inlägg med en fråga jag stälde till Sharon: vad är den manliga motsvarigheten till bitch? Finns ju inget, odd! Oj, det här inlägget blev ju skapligt långt, applåder krävs! Well hejdå och bombningen av bloggen går ju utmärkt!

Kommentarer
Postat av: Sharon

Nå, som jag antog och som söstra mi senare påpekade så är en bitch en bitch oavsett kön. Så där har du svaret på det, och slipper därmed fundera mer på det.

Och!

It's a bitch to grow up.

2008-08-23 @ 18:44:38
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0