she´s got a ticket to ride

Onja och Maja har bokat biljetter!!!!!!!11! De ska dock komma sent och åka tidigt, waj? Tragiskt. Men om ett tag ska jag dra till town med Nathalie och äta lunchis. Gottigotti. Äsch jag har inget att säga för utom att jag älskar er alla och jag har som vanligt blivit enkelspårig och tänker bara på blinnafesten. Jag mobbar Tildah när jag säger blinnafest, men hon får bli blind. Vem är med på att sticka ut Tildis ögon? Splash! Muahaha. Nej nu ska jag börja på Onjas övningsbok i engelska. Jag ska stötta henne så hon får G. Fast jag tror att hon faktiskt ska få g. Jag jobbar henne mot ett vg, den lilla latmasken som ej vill låta mig lära henne. Nej, hejdå alla hajtänder, huggormar och andra hemskheter.(jag älskar ju allitrasioner, glöm ej.)

Kommentarer
Postat av: RonjaR

Jag är med på det!!!

Duälskar inte alitrationer lika mycket som Rena, hon gjorde en mening på trettiotvå ord som började på samma bokstav. Fast jag var snabbare på att komma på meningar med tre ord.

2008-08-31 @ 11:55:46
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0